Przestań szczotkować włosy
Najnowsze badania izraelskich dermatologów dowiodły, że zbyt częste szczotkowanie włosów może doprowadzić do ich utraty. Naukowcy poddali testom kilkanaście kobiet, u których stwierdzono przyśpieszoną utratę włosów. Okazało się, że im więcej szczotkowały włosy w ciągu dnia, tym więcej ich traciły.
- Kobiety szczotkujące włosy dwa razy dziennie traciły 3 razy więcej włosów niż te czeszące się jedynie raz dziennie – potwierdza koordynator badań, Aleksander Kirdman z Uniwersytetu w Jerozolimie. - Sam byłem zaskoczony tymi wynikami, ponieważ w kręgach medycznych bardzo popularna jest opinia, że szczotkowanie włosów poprawia cyrkulacje krwi i zapobiega nadmiernej utracie włosów – dodaje.
Wyniki tych badań zostały szczegółowo przestawione w najnowszym wydaniu „Journal of Dermatological Treatment”.
źródło: medycyna24.pl
Podobne tematy
O tym rozmawiacie
Hit dnia
Najczęściej czytane
Ostatnie komentarze
-
(1)
ja się zawsze zastanawiałam do kiegy jeszcze dziecko nazywac można noworodkiem
-
(3)
wegetarianizm rządzi :)
-
(2)
najlepiej spytać się lekarza
-
(1)
a ja się zaopatrzyłam w takie zabezpecznia i mam przynajmniej pewność, że zrobiłam wszysko co mogłam, żeby zapewnić dziecku bezpieczeństwo.
-
(1)
Niemowlętom w pierwszym roku życia nie powinno się podawać soli i cukru. Bez nich zupka będzie równie smaczna.
- Start
- Ciąża
- Poród
- Niemowlak
- Wideo
- Wszystkie Kategorie
Wszystkie Kategorie
x- Badania(37)
- Choroby i dolegliwości(174)
- Ciąża(246)
- Gry i zabawy (154)
- Małe Dziecko(184)
- Niemowlak(319)
- Poród(95)
- Prawo(21)
- Przedszkolak(82)
- Przepisy kulinarne(144)
- Strefa mamy(281)
- Szczepienia(32)
- Wychowanie(191)
- Zdrowe żywienie(89)
- Życie rodzinne(205)

























Dodaj komentarz